AKTUALNOŚCI

        • Podsumowanie udziału w akcji „ Wielkanocna Paczka”.
          • Podsumowanie udziału w akcji „ Wielkanocna Paczka”.

          • Przed świętami Wielkiej Nocy, jak mamy w zwyczaju już od wielu lat, nasza szkoła przyłączyła się do pomocy ubogim mieszkańcom Salwatora.

             Wspomogliśmy samotne, starsze i schorowane osoby, które mogą liczyć jedynie na pomoc Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, przekazując im w darze najpotrzebniejsze artykuły spożywcze, odzieżowe, pościel, środki czystości oraz sprzęty gospodarstwa domowego.

            25 marca dary zostały przewiezione do ośrodka skąd opiekunowie przekazali je swoim podopiecznym. Serdecznie dziękujemy za udział w akcji „ Wielkanocna Paczka”.

             

        • ORGANIZACJA PRACY SZKOŁY W TERMINIE OD 17 DO 21 CZERWCA 2024 ROKU
          • ORGANIZACJA PRACY SZKOŁY W TERMINIE OD 17 DO 21 CZERWCA 2024 ROKU

          • Klasy 1 – 3 Lekcje i koła zainteresowań odbywają się zgodnie z harmonogramem zajęć, zajęcia na basenie są odwołane.

            20 CZERWCA - PIKNIK SŁOWIAŃSKI O GODZINIE 17.00 – OGRODY SZKOLNE.

            Uroczyste zakończenie Roku Szkolnego nastąpi 21 czerwca o godzinie 9.00.

            Klasy 4 – 8

            Od poniedziałku do czwartku odbędą się dla każdej klasy lekcje w godzinach od 8.15 do 9.55.

            Zajęcia na basenie są odwołane.

            Od poniedziałku do czwartku uczniowie będą pracować metodą projektu wg następujących zasad:

            ➢ nauczyciele prezentują przygotowane przez siebie tematy projektów;

            ➢ każdy uczeń musi wybrać zgodny ze swoimi zainteresowaniami temat projektu i zapisać się u nauczyciela;

            ➢ praca będzie przebiegała w godzinach od 10.00 do 14.00 pod kierownictwem opiekunów projektów, uczniowie nie mogą wcześniej być zwalniani;

            ➢ liczbę uczestników w grupie projektowej określa prowadzący;

            ➢ od 14.00 – 17.00 zajęcia świetlicowe dla chętnych uczniów.

            Poniżej przedstawiam Państwu propozycje projektów do realizacji przez uczniów:

            ➢ sportowy I – A. Ormiański, J. Orlicka;

            ➢ spacery po Krakowie z książką lub kartami – I. Seweryn, P. Piwowarczyk,

            ➢ teatr – K. Brożek, K. Domaracka ➢ decoupage – M. Barwińska,

            ➢ gry planszowe – B. Szczap, G. Kotlarski,

            ➢ komers klas ósmych – M. Savery i A. Dębska, M. Łatocha, D.Gola,

            ➢ historyczny – Ł. Opozda ,

            ➢ sportowy II – P. Ślosarczyk, K. Kmak;

            ➢ naukowy – M. Młynarczyk;

            ➢ hand made – J. Polony-Poluk,

            ➢ filmowo – dyskusyjny – Z. Piżl

            ➢ taneczny – B. Szlęk, E. Badura

            ➢ projekt krawiecko-ceramiczny – E. Kościsz.

            Listy zgłoszeniowe do projektów zostaną wywieszone 13 czerwca na tablicy ogłoszeniowej na parterze szkoły.

            Uroczyste zakończenie Roku Szkolnego dla klas 4 – 8 odbędzie się 21 czerwca o godzinie 10.30

        • Spotkanie z nauczycielami
          • Spotkanie z nauczycielami

          • W środę 5 czerwca odbędzie się spotkanie z wychowawcami w klasach według poniższego harmonogramu:

            klasy 1 – 8 godz. 17.00 – 17.30 spotkania z wychowawcami w klasach;

            klasa 7 A godz. 17.00 – 18.00 spotkanie z wychowawcą w klasie

            nauczyciele przedmiotowi będą dostępni w tym dniu w pokoju nauczycielskim w godz. 17.00-19.30.  

            Link do umawiania się na 10-miutowe spotkania z nauczycielami  będzie dostępny od poniedziałku 3 czerwca od godz. 10.30 do środy 5 czerwca do godz. 15.00. 

      • Kontakty

        • Prywatna Szkoła Podstawowa SALWATOR
        • 12 422 04 08
          500 085 231
          502 217 434
        • ul. Senatorska 39,
          30-106 KRAKÓW
          Poland
        • ALUMNUS sp. z o.o. (właściciel Prywatnej Szkoły Podstawowej Salwator)

          ING Bank Śląski S.A. 80 1050 1445 1000 0023 4280 8371
          (na przelewie prosimy podawać imię i nazwisko dziecka)

          Informacje o wpłatach czesnego:
          księgowość Prywatnej Szkoły SALWATOR
          p. Anna Palonek

          Poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 14:00
          tel. (12) 501-714-464
          e-mail: alumnus@ascokrakow.pl
        • poniedziałek, środa 8:00 – 16:00
          wtorek, czwartek, piątek 8:00 – 14:00
      • Logowanie