AKTUALNOŚCI

        • Zakończenie roku szkolnego i odbiór świadectw
          • Zakończenie roku szkolnego i odbiór świadectw

          • Szanowni Państwo,

            Poniżej informacją dot. organizacji zakończenia roku szkolnego.

             

            • dzieci wchodzą do szkoły głównym wejściem  a wyprowadzane są przez wychowawców wyjściem obok sali gimnastycznej  
            • Rodzice odbierają dzieci na podwórku przed klasami 1-3, przestrzeń pozwala Państwu na zachowanie bezpiecznej odległości:)
            • dzieci wchodzą na teren szkoły w maseczkach, gdyż bardzo trudno będzie zachowanie odległości 1,5 metra,
            • do dnia 10 lipca odbieracie Państwo rzeczy z klas oraz szatni, po wyznaczonym terminie wszystko ze szkoły zostanie usunięte,
            • dziękuję za bardzo sprawne zwracanie książek do biblioteki jak i podręczników wypożyczonych dzieciom na rok szkolny. Proszę Rodziców którzy do dnia dzisiejszego nie oddali, pomimo upływu terminu o pilny zwrot do dnia jutrzejszego tj. czwartku do godz.10.

            Poniżej harmonogram godzin wydawania świadectw:

            Harmonogram odbioru świadectw dla klas:

            • 1a -  9.00 parter 
            • 1b -  9.30 parter
            • 2a - 10.00 parter
            • 2b-  10.30 parter
            • 3a-  11.00 parter
            • 3b-  11.30 parter
            • 4-    9.00  1 piętro 
            • 5a- 9.30   1 piętro   
            • 5b- 10.00 1 piętro 
            • 6a- 9.00  2 piętro
            • 6b- 9.30  2 piętro
            • 7a- 10.00  2 piętro 
            • 7b- 10.30  2 piętro 
            • 8a- 11.00  sala gimnastyczna
            • 8b- 12.00  sala gimnastyczna    

            Korzystając z okazji składam na Państwa ręce ogrom podziękowań za wspaniałą współpracę w tym wyjątkowym okresie. Mam nadzieję, że czas wakacji przyniesie uspokojenie sytuacji pandemii i 1 września spotkamy się wszyscy stęsknieni w budynku szkoły.

             

            Z wyrazami szacunku

            Magdalena Siekańska – dyrektor szkoły

        • Zwrot książek i podręczników do biblioteki
          • Zwrot książek i podręczników do biblioteki

          • Zwrotu książek do biblioteki zapakowanych w foliową torbę i opisanych imieniem i nazwiskiem ucznia oraz klasą można dokonywać w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 16.00 do 19.06.2020.

            Zasady zwrotu podręczników .

            Harmonogram zwrotu:

            Klasa 1A, 1B oraz 4 i 7A, 7B NIE oddają podręczników do biblioteki szkolnej.

            Klasy 7A i 7B oddają JEDYNIE atlasy do anatomii i geografii.

            Decyzja ta wynika z tego, że te podręczniki były użytkowane już 3 lata, więc i tak są przeznaczone na makulaturę, a w tej sytuacji mogą się przydać uczniom.

            Klasy 8A i 8B zwracają podręczniki po egzaminach.

            Podręczniki po odbyciu 3-dniowej kwarantanny, zostaną ocenione w komisji bibliotekarz i wychowawca.

            Po sporządzeniu uwag, będą wówczas wysyłane do Państwa informacje o ewentualnym odkupieniu podręczników.

        • Zakończenie konkursu Szkoła z Pasją Pomagania 2019/2020
          • Zakończenie konkursu Szkoła z Pasją Pomagania 2019/2020

          • Szanowni Państwo,

            W dniu dzisiejszym chcemy podsumować i zakończyć II edycję konkursu „Szkoła z Pasją Pomagania”. Pragniemy jeszcze raz serdecznie podziękować wszystkim z Państwa, Kadrze Pedagogicznej, Rodzicom oraz Uczniom za zaangażowanie w akcję oraz wsparcie okazane Podopiecznym Alma Spei Hospicjum dla Dzieci.

            Niestety, w tym roku nie mogliśmy podziękować Państwu osobiście, dlatego chcemy zaprosić do oglądnięcia wirtualnej wersji Gali, przygotowanej przez nasz zespół. Link do Gali

            Do podziękowań dołączamy certyfikat przyznany za udział w konkursie. Tym wyróżnieniem chcemy docenić wysiłek i serce włożone w realizowanie wraz z nami wszystkich akcji.

            Do niniejszego maila załączamy również skan listu ze słowami podziękowania od Pierwszej Damy, Pani Agaty Kornhauser-Dudy, która po raz kolejny objęła nasz konkurs honorowym Patronatem.

            Informujemy również, że oryginały dokumentów dostarczone zostaną na adres Szkoły za pośrednictwem poczty.

            Pozdrawiamy serdecznie,

            Zespół Alma Spei Hospicjum dla Dzieci

        • Nowoczesne technologie a nasze dzieci
          • Nowoczesne technologie a nasze dzieci

          • Drodzy Rodzice,

            Mając na uwadze specyfikę obecnej sytuacji związanej z nauczaniem zdalnym, wnioski płynące z przeprowadzonej wśród dzieci ankiety oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, za zgodą wydawcy przekazujemy Państwu wydany przez Fundację Dolce Vita poradnik pt. Nowoczesne technologie a nasze dzieci. 

            Publikacja ta zawiera cenne wskazówki dla opiekunów dzieci w różnym wieku i skierowana jest do wszystkich Państwa - zarówno rodziców nastolatków jak i rodziców dzieci, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z edukacją. Znajdziecie w niej Państwo wiedzę dotyczącą tego jak wspierać swoje dzieci w tym, by korzystanie z internetu, było dla nich bezpieczne i na tyle zdrowe, na ile ono może być. Jest to temat szczególnie ważny i wymagający pochylenia się ze strony dorosłych w sytuacji, w której duża część aktywności szkolnej i pozaszkolnej uczniów przeniosła się do rzeczywistości on-line. Poradnik składa się z kilku części, z których każda zawiera wskazówki dotyczące wsparcia dzieci znajdujących się w różnym wieku i na innym etapie rozwoju. Zachęcamy do przejrzenia go, przeczytania i przemyślenia. Pamiętajmy, że korzystanie przez nasze dzieci z nowoczesnych technologii powinno, ale i może być bezpieczne. Wspólnymi siłami postarajmy się, by takie ono było.

        • Ogólnopolska konferencja
          • Ogólnopolska konferencja

          • Już 22 maja zapraszamy na organizowaną przez Koło Naukowe Logopedii Ogólnopolską Konferencję pt. "Młody Logopeda: wyzwania i pułapki w XXI wieku". Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do udziału - zarówno w charakterze słuchaczy jak i prezenterów. Naszym założeniem jest, żeby organizowane przez nas wydarzenie stanowiło kompendium wiedzy dla każdego młodego logopedy rozpoczynającego pracę w zawodzie. Studenci, doktoranci, a także wieloletni praktycy podzielą się swoją wiedzą, a także zdobytym doświadczeniem. Będzie to z pewnością świetna lekcja przyszłego zawodu dla studentów oraz absolwentów studiów logopedycznych, wstępujących na trudną i zawiłą ścieżkę kariery. Nasi prelegenci skupią się głównie nad takimi zagadnieniami jak diagnoza logopedyczna oraz najpopularniejsze metody w pracy logopedy.

        • Egzaminu ósmoklasisty
          • Egzaminu ósmoklasisty

          • Centralna Komisja Egzaminacyjna przygotowuje materiały do przeprowadzenia próbnego egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego, matematyki oraz języków obcych nowożytnych. Zainteresowane szkoły będą mogły przeprowadzić taką próbę od 30 marca do 1 kwietnia br. i nasza szkoła podjęła się dołączenia się z Wami do takiej inicjatywy.

            W związku z powyższym informuję, że nasze zdalne obowiązkowe zajęcia w tych dniach nie będą się odbywały.

            Wszystkie niezbędne materiały do przeprowadzenia egzaminów zostaną zamieszczone na stronie internetowej CKE oraz na stronach okręgowych komisji egzaminacyjnych w następujących terminach:

            - 30 marca br. (poniedziałek), ok. godz. 9:00 – język polski;

            - 31 marca br. (wtorek), ok. godz. 9:00 – matematyka;

            - 1 kwietnia br. (środa), ok. godz. 9:00 – języki obce nowożytne.

            Proszę Państwa wraz z dziećmi o zapoznanie się z komunikatem MEN i CKE, który przekazujemy w załączeniu. Dzieci samodzielnie pobierają materiały materiałów ze strony CKE lub wybranej OKE – rozwiązują zadania w domu w takim czasie, jaki jest przeznaczony na wykonanie zadań na egzaminie, zapisując swoje rozwiązania w ustalonej w instrukcji formule.

            Nauczyciele szczegółowo poinformują uczniów o sposobie w jaki należy przekazać nauczycielom prace egzaminacyjne.

            W razie jakichkolwiek pytań związanych z egzaminami nauczyciele służą pomocą. 

            Nauczyciele po otrzymaniu około 4 kwietnia klucza oceniania zweryfikują prace i przekażą informacje zwrotne dzieciom.

            Próbny egzamin

             

        • Co mogę kiedy wiele nie mogę
          • Co mogę kiedy wiele nie mogę

          • Drodzy Rodzice,

            Nasz szkolny zespół psychologiczno –pedagogiczny opracował plakat, który może posłużyć jako narzędzie wsparcia dla dzieci w sytuacji przymusowej izolacji. Zachęcamy do wydrukowania go i powieszenia w miejscu, w którym uczniowie będą mogli na niego swobodnie spoglądać w ciągu dnia.

        • Odbiór podręczników ze szkoły
          • Odbiór podręczników ze szkoły

          • Szanowni Państwo,

            w związku z pytaniami dotyczącymi możliwości odbioru ze szkoły podręczników chcemy poinformować że w najbliższy poniedziałek 23.03.2020 szkoła będzie otwarta w godzinach od 8.00 do 15.00.

            Biblioteka będzie działać w godzinach od 10.00 do 14.00. 

        • Kangur matematyczny
          • Kangur matematyczny

          • W związku z zawieszeniem zajęć w szkołach Komitet Organizacyjny Konkursu Kangur Matematyczny podjął decyzję o przeniesieniu zawodów na dzień 16 kwietnia 2020 roku.

        • Organizacja pracy szkoły od 16 marca kl IV – VIII
          • Organizacja pracy szkoły od 16 marca kl IV – VIII

          • Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie,

            Od poniedziałku 16 marca szkoła będzie prowadziła nauczanie online na specjalnie stworzonym w tym celu komunikatorze wideo-głosowym Discord według podziału godzin, który przesyłam w załączniku.

            Część zajęć będzie prowadzona w formie głosowej, pozostałe informacje dotyczące zaleceń wykonywania zadań w formie tekstowej.

            Bardzo proszę o przetestowanie i zalogowanie się w weekend do komunikatora zgodnie z załączoną instrukcją. Będzie to nowa forma kontaktu z nauczycielami, ale dostępny będzie również Librus.

            Uprzejmie proszę o branie udziału w nauczaniu e-learning
             

            Sekretariat dla rodziców będzie pracował zdalnie mailowo: sekretariat@szkolasalwator.pl oraz telefonicznie pod numerami telefonów: 500 085 231, 502 217 434.              

            Informację o terminie zamknięcia szkoły będę przekazywała na bieżąco. Na chwilę obecną szkoła jest zamknięta do środy 25 marca, a nie jak podałam w mailu, że do 27 marca.

            Plan klas

            Serdecznie pozdrawiam

            Magdalena Siekańska – dyrektor szkoły

        • Organizacja pracy szkoły od 16 marca kl. I-III
          • Organizacja pracy szkoły od 16 marca kl. I-III

          • Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie,

            Od poniedziałku 16 marca wychowawcy klas I – III będą kontaktować się z Rodzicami swoich uczniów za pośrednictwem dziennika internetowego LIBRUS.

            Od poniedziałku przekazują informacje o zakresie materiału do realizacji.

            Sekretariat dla rodziców będzie pracował zdalnie mailowo: sekretariat@szkolasalwator.pl oraz telefonicznie pod numerami telefonów: 500 085 231, 502 217 434.

            Informację o terminie zamknięcia szkoły będę przekazywała na bieżąco. Na chwilę obecną szkoła jest zamknięta do środy 25 marca, a nie jak podałam w mailu, że do 27 marca.

             

            Serdecznie pozdrawiam

            Magdalena Siekańska – dyrektor szkoły

        • UWAGA - ZAMKNIĘCIE SZKOŁY!
          • UWAGA - ZAMKNIĘCIE SZKOŁY!

          • Szanowni Rodzice, 

                   zgodnie z decyzją przekazaną w dniu dzisiejszym przez premiera Mateusza Morawieckiego od poniedziałku tj.16 marca do środy 25 marca wszystkie szkoły, przedszkola, żłobki w całej Polsce zostają zamknięte. Dzisiaj przekazałam uczniom informację z prośbą, aby zabrali ze sobą wszystkie podręczniki, ćwiczenia i zeszyty do domów. Planujemy od poniedziałku uruchomić platformę dla uczniów gdzie nauczyciele będą przekazywać  materiały dydaktyczne do samodzielnej pracy uczniów w domu. Ministerstwo Edukacji Narodowej przekazuje informacje dotyczące e-materiałów, z których mogą korzystać uczniowie. Wszystkie szczegóły zostaną Państwu przesłane do najbliższego piątku.

            W dniu jutrzejszym oraz w najbliższy piątek szkoła będzie prowadziła wyłącznie zajęcia opiekuńcze dla dzieci w wyjątkowych przypadkach, gdzie Państwo nie będą w stanie w ciągu najbliższych dwóch dni zorganizować im opieki. Szkoła będzie otwarta w godzinach 7.30-16.00.

            Poniżej przesyłam link ze szczegółowymi informacjami dla Rodziców i Uczniów ze strony Ministerstwa Edukacji Narodowej.

            https://www.gov.pl/web/edukacja/zawieszenie-zajec-w-szkolach  

             

            Z wyrazami szacunku

            Magdalena Siekańska – dyrektor szkoły

             

             

    • Kontakty

      • Prywatna Szkoła Podstawowa SALWATOR
      • 12 422 04 08
        500 085 231
        502 217 434
      • ul. Senatorska 39,
        30-106 KRAKÓW
        Poland
      • ALUMNUS sp. z o.o. (właściciel Prywatnej Szkoły Podstawowej Salwator)

        ING Bank Śląski S.A. 80 1050 1445 1000 0023 4280 8371
        (na przelewie prosimy podawać imię i nazwisko dziecka)

        Informacje o wpłatach czesnego:
        księgowość Prywatnej Szkoły SALWATOR
        p. Anna Palonek

        Poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 14:00
        tel. (12) 501-714-464
        e-mail: alumnus@ascokrakow.pl
      • poniedziałek, środa 8:00 – 16:00
        wtorek, czwartek, piątek 8:00 – 14:00
    • Logowanie